gorkahblugg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Moa - 31 oktober 2011 17:19

FAAIIL RUBRIIK, men seriöst skriv till mig om du vet vad som rimmar på "Hejhopp", seriöst O.o  Men iallafall, idag har jag varit i Örebro med Maja ;3 Vi var på lekochbuslandet...:) Det var en kille som sköt på oss hela tiden, varje gång jag kollade på honom så log han och siktade på mig, asså *SUCK*, han siktade in sig på snyggingen. -.-' ♥ Haha, nejmen seriöst, det var inte så charmit när han luktade sig under armen, EUK. ^^ 

Det har varit en underbar dag i Örebro med Maja, Elsa (Majas lillasyster), Monica (Majas mamma) och Maja (Elsas kompis xD). laserdoon (stavning O.o) var det sista vi gjorde, awesome. ♥

Puss och godnatt lingonsenap...? ♥

Av Moa - 30 oktober 2011 14:51

Fail.

Puss på er. ♥

Hehe...Det blev att va med Bella istället för att va med Tina. :3 Går lika bra det ;) ♥

Aja...Nu vill jag spendera tiden med Bella så puss hejdå.  ♥

Av Moa - 30 oktober 2011 11:21

Faiiil rubriik.

MEN CHACHA. ;) Du är håret lila och svart. Var på halloween-party och hade inget att klä ut mig till så det blev ett emo. ^^ Det hade jag iaf saker till ;3 Så, färget blev svart och lila...Som du ser på bilden överst på bloggen ^^ ♥

GANSKA AWESOME OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV. :3 

Ida g ska jag vara med underbara Tina. ♥ Älskk. ♥ Så det blir till coh ringa henne nu. ♥

VÄRLDENS bästa sak hände mig igår så typ mitt i natten satt jag och pratade med Isabel ^^

Puss, hejdå. ♥

Av Moa - 26 oktober 2011 17:28

Hejhopp. ♥

Jag satt vid en lite äldre dator igår och den är ganska seg...så det blev inget inlägg igår...Sorrye. ♥

Just nu sitter jag och kör transformice. Ganska roligt faktiskt xD

Och...facebook...och gsm. :3  Ehm...Jag har varit sjuk idag med. Hög feber. VERKLIGEN. Jag blir förmodligen hemma hela veckan...jaoo, men sånt är livet. ;) 

Asså... Venne vad jag ska säga så, det får väl bli ett hejdå och nån bild. :3

Han är så otroligt sööt


Men hejdå

Av Moa - 24 oktober 2011 19:23

Tjenixen! 8D

Idag har jag gått i skolan tills efter lunch, då palla jag inte med mer. Jag hade feber och huvudverk, så jag åkte hem. Det blev värre fram mot kvällen och jag låg i 38,3 grader...Tja, inte så kul direkt :'c Men skriv en kommentar och säg "krya på dig! :'c". Haha, bara skojade ^^ ♥ Men... Jag har ingen speciell som kommenterar hela tiden, utan bloggen känns lite dissad...Om du läser det här så vore det snällt om du skrev en kommentar för att visa att det faktiskt finns folk som kollar på/följer min blogg. :3 Skriv gärna vad du inte gillar och vad du gillar när du ändå håller på. xD 

Jag har omröstning i bloggen om du inte har sett det! ;3 Det tar 5 sekunder eller nåt, så du får gärna lägga en röst! ^^ Jaaoo... Jag har bytt text-stil på texten (lol) ^^. Hehe, har inte så mycket mer att säga. :s Kommer inte till skolan imorgon heller...Så att ni vänner vet det...Om ni kollar, hehe.

Så Hejdå! Pöss ♥



Min blogg börjar bli lite går och trist så jag måste bara bjuda på en bild :3

Ja....Där hade ni en bild på mig.

Byea :*  

















Av Moa - 23 oktober 2011 20:41

Hellu! ♥

Idag har det varit...Eller är, det söndag. ^^ Roligt med skola imorgon dåh...Eller nja...:c Iaf, mina underbara klassisar som jag älskar. Jag och Tina var ju i Fredags och det var så jäwla roligt assoe! :D Sen drog vi till fritidsgården och retade småungarna. ^^ Nejmen, awii, sikka sötizar. ♥

Jaoo, idag låg man i feber dåh. Roligt vvaaa? :'c Nope. x'c  Aja, har bara lust att slänga in en video och det blir den här:

Sjöng på den hela dan igår kväll. Och grät också, vette fan varför. ^^ ♥

Bhyea. :*

Av Moa - 22 oktober 2011 18:58

Hallo! ;) <3

Idag har man varit på kaninutställning då. Awesome. Nejmen, det var jättekul! Vi fick gå upp vi sex-tiden i morses och sen åkte vi vid sju. Vi var framme vid halv nio typ :) Än sålänge är hon inte stambokförd. Det var första utställningen och hon är bara ungdjur :) Hon fick 91 poäng av 100 möjliga. *STOLT* :') ♥

Vi var där från 09.00 - 16.32 ^^ Nejmen.. Typ så xd Haha, så vi var hemma vid 6. Ah...Jag kan ju passa på att berätta att utställningen var i Karlstad. :) Det var gudomligt söta ponnysar på travbanan utanför (vi var vid travbanan) som var så otroligt söta ^^ <3 Dem sprang ett heeeelt travarv :'o Haha, på dem där små korta benen ^^<3

Hari nte så mycket mer att säga...Mer än att säga hej då...Så ^^

HEJ DÅ! ♥ :')


Av Moa - 20 oktober 2011 19:46

Hejsaan! ♥

Nejmen, såg du att jag inte skrev "Yo man." :D <3 Neej...Det blev, ja...Tråkigt. ^^

Idag är det då torsdag. Ser fram emot imorgon. :3 Fredag, sedan helg och kaninutsställning! :D <3

 

Haha <3

PussPuss ♥

Hejdå! ^^

Presentation


Moa här! ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva mer om? :)
 Min skolgång, mina dagar i skolan.
 Min klädstil, vad jag har på mig varje dag.
 Sidor jag är medlem på.
 Inget av det, jag skickar ett meddelande istället om vad jag tycker. :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gorkah fotar!

Här skriver jag mina fototips och visar lite bilder jag tar! :D Kopierar du någonting så anmäler jag dig! Det är alltså stort &copy; på alla bilder och innehåll. (:

Gorkah fotar!

  En häst jag fotade i Danmark! (:


Ovido - Quiz & Flashcards