gorkahblugg

Alla inlägg under december 2011

Av Moa - 31 december 2011 23:43

HÄÄÄÄÄÄYYYY! :D Då är klockan prick tolv, och jag önskar er ett gott nytt år! :D Pusspuss, hoppas ni får det ett bra nytt år! :'D Nu ska jag mysa med familjen puss och kram! Gott Nytt ÅR! :D

THAHAH, underbar bild or whaaat? x'd

Menmen, jag bjuuuder! PUSSS, GOTT NYTT ÅÅÅR! :D

Av Moa - 30 december 2011 21:56

Ska inte gå och lägga mig än, nej...Men jag ska kolla klart på "Downtown Abbey" och mysa lite i soffan! Men hoppas ni får en god natt inann gott-nytt-års-dagen! ^-^ Hiihii <3

Så, ja. Godnatt sovgott! :** ♥

¨

HAHAHAH, liten ego-bild, men ja .. PUSS HEY! ;* <3  

Av Moa - 30 december 2011 15:17

Tjohadelittanlej, HEJ!   

Har varit ute och gått men mamma och min två små kära katter. ^^ Kallt så in i helve.....Jag sa inget :I 

Haha, men just nu sitter jag och slappar för jag har feber .. Inte kul alls. :/ Menmen, tänkte bjuda på en ego-bild...



Höhöh, men nu ska jag fortsätta mysa. Puss och kram! Hejdå!   

Av Moa - 30 december 2011 12:42

Hej på er alla underbara! Kollade statistiken på bloggen igår, och det är ganska många som läser min blogg ändå! Och en del kommenterar även. Vill bara säga tack!

Idag så blir det mest slappa-dag, men vi skulle kanske bort ikväll. Trevligt trevligt! Vaknade för ungefär två timmar sen och har fortfarande svårt att hålla ögonen öppna, är dötrött... 

Som jag sa så är det många som läser min blogg, men ja...Folk vill att jag ska lägga upp mer blider och skriva mer om fotografering. Haha, får väl försöka lägga upp mer bilder då! 

Här kommer lite bilder på min kamera som jag fick i julklapp! :) Strängt © på dem eftersom jag tagit bilderna själv.








Kameran heter "FINEPIX F550 EXR" och märket är då "Fujifilm" som ni säkert redan lagt märke till! :) Och den är köpt på Bildmagasinet i Mariestad. Bilderna är tagna med min systemkamera men den orkar jag inte skriva om nu, får göra det nån annan gång!   

Puss hej!        

Av Moa - 29 december 2011 20:19

Hej på er. Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag. Men det har helt enkelt inte hänt några spännande saker i mitt liv...Eller ja, det har hänt saker i mitt liv, men inte saker som jag velat blogga om. Sen så har det ju varit jul också, då jag har varit med familjen istället för att suttit vid datorn. Men ja, jag ska försöka börja blogga igen nu då, bara så att ni vet!  :)

Idag har jag varit med Isabel (länk till hennes blogg längs ner av inlägget). Det var riktigt mysigt. Vi gick till hembageriet och satt där och pratade ett bra tag. Påvägen hem gick vi in på biblioteket och kikade på böcker. När vi kom hem till henne så satte vi oss vid datorn och hade allmänt mysigt!

Men ja, nu ska jag fortsätta med det jag gör... Alltså kolla på datorn och sånt. 

Puss hej, ha det bra!  

 http://oddbella.bloggplatsen.se/

Av Moa - 19 december 2011 19:37

Tjena :) 

Idag har det då varit Måndag. ^^ Om du inte visste det dårå, ;) Ehöm, har haft SO, SV, BILD, FRANSKA, MATTE och LUNCH. ;) Helt vanlig dag inprincip. När jag kom hem från skolan så var det massor med fåglar som åt av våran fågelmat .. Och då skulle jag fota men så klumpig som jag är så flög dem iväg när jag klampade ut där rätt i snön! ^^ Hehe, skulle därför fota lite snö osv men det hände något wierd så det blev bara suddiga bilder, så då blev Moa sur :C Höhö, men skit i det. Nu ska jag fortsätta spela Transformice, puss hey! <3

Av Moa - 16 december 2011 18:17

Hej.

Har dålig fantasi. :3 Hehe, idag har jag gått i skolan och hade SV, SO, LUNCH (omg :o) och MUSIK. Yeah, vad vill ni veta? Just nu sitter...ligger jag i sängen ovh halvsover. Jag är svintrött efter en jobbig vecka. ^^<3 Nä, nu ska jag allt ta och lägga mig...Lolz, är asatrött :p 

Puss och kram hejdå <3

Av Moa - 15 december 2011 19:25

ChabbaChena!     Har märkt att jag har svårt att veta vad jag ska börja med ^^ Men aja .. <3

Idag så har jag gått i skolan, vi hade NO, MATTE, IDROTT (i detta fall bad .. ), SVENSKA, SO...Tror inte det var något mer...^^ Efter det så gick jag med Maja hem, det var roligt, vi satt mest vid datorn, kanske inte det roligaste men jaja .. :3 Ehöm, när jag kom hem så släppte jag ut min söta kanin så hon får komma ut och springa! ^^ Alltså, inte bokstavligen "ut" utan ut i vardagsrummet dårååå.....Och ja, sen så har jag läst lite av första delen av House of night, Vampyrernas märke (vilken jag rekomenderar) och drack te och hade allmänt mysigt x3 Det var typ min dag...^^

Jag har haft lite svårt att redigera mina bilder i "PhotoScape" men nu fungerade det äntligen! Så som ni kanske redan har lagt märke till så har jag en ny header. Har även redigerat lite andra bilder och bjuder på den här:

Det var det! <3

Puss och kram! Ha det gött! ♥ 

Presentation


Moa här! ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva mer om? :)
 Min skolgång, mina dagar i skolan.
 Min klädstil, vad jag har på mig varje dag.
 Sidor jag är medlem på.
 Inget av det, jag skickar ett meddelande istället om vad jag tycker. :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gorkah fotar!

Här skriver jag mina fototips och visar lite bilder jag tar! :D Kopierar du någonting så anmäler jag dig! Det är alltså stort &copy; på alla bilder och innehåll. (:

Gorkah fotar!

  En häst jag fotade i Danmark! (:


Ovido - Quiz & Flashcards