gorkahblugg

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Moa - 20 november 2011 21:01

Jo, hej föresten! <3

Måste bara säga att jag som sagt ska till skolan imorgon och sen så går jag med Lovisa hem (inte säkert att jag har möjlighet till att uppdatera" och sen pingis. Pingisen slutar 18.30 så det blir nog så att jag startar datorn vid sju eller nåt...Så det blir ett sent inlägg imorgon. Eller så blir det ett kort från mobilen! ;) <3

Puss godnatt! ♥

Av Moa - 20 november 2011 20:15

TJENISEN! <3

JAHA, DÅ SITTER MAN OCH KOLLAR PÅ "GUSTAFSSON 3 TRAPPOR"! AWESOME OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV! :P

Haha, jamen faktiskt! Det är ju skitkul! :D <3

Imorgon är det skola då, underbara kompisar. Sen ska man va med Lovisa och sen blire pingis! :D <3

PUSS OCH GODNATT MED ER...NÄR NI VÄL SKA SOVA ;) <3

Av Moa - 20 november 2011 16:02

Tjenis fenis peni...Ojdå. :I

Hehe, normal eller ej, I don't care! <3

När jag kollade på bloggstatestiken (alltså hur många som kollar på min blogg) så såg jag att det faktiskt fanns folk som kollade på den fortfarande så jag fick upp lusten att blogga igen....:3 ♥

Just nu så sitter jag i min jump-suit och myser i soffan. Kollar på Crocodile Dundee II... Faktiskt asbra! x3 Sen så kollar jag runt lite på facebook osv ni vet! :D 

Annars så gör jag inte så mycket, jag slappar för att "försöka" orka med att det omväxlar från helg till vecka...-.-' Men om man ska se det posetiva så kommer man ju tillbaka till alla underbara vänner! Utan dem som vore skolan skit...tröööök...Även om det är lite trök på lektionerna så är det väl ändå hyfsat bra i skolan enligt mig ! :P

Som...inte sagt... "Vägen till helvetet!". Det brukar typ vi kalla det. Men det är ju för vårt eget bästa. Ni vill väl klara er i livet, så kämpa på hej å hå! X'D

Nejmen usch vad jag bablar om heeeelt oviktiga saker. Nu ska jag ta och sluta skriva och säga hejsvejsdå. 

HEJSVEJSDÅ! Ha en trevlig fortsatt dag! <3

Presentation


Moa här! ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva mer om? :)
 Min skolgång, mina dagar i skolan.
 Min klädstil, vad jag har på mig varje dag.
 Sidor jag är medlem på.
 Inget av det, jag skickar ett meddelande istället om vad jag tycker. :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gorkah fotar!

Här skriver jag mina fototips och visar lite bilder jag tar! :D Kopierar du någonting så anmäler jag dig! Det är alltså stort &copy; på alla bilder och innehåll. (:

Gorkah fotar!

  En häst jag fotade i Danmark! (:


Ovido - Quiz & Flashcards